بررسی انواع محصولات برند شیائومی
نوشته شده توسط : مهران نیوز

شیائومی Xiaomi

شیائومی از برند هایی است که در دهه گذشته در انواع گجت‌ ها و لوازم پوشیدنی که بیشتر جنبه سلامت محور و ورزشی دارد، فعال باشد. شرکتی که از نرم افزار خود به نام MIUI ROM استفاده می کند و آن را در طول این سال‌ ها تقویت کرده است.

330 میلیون کاربر

امروزه این شرکت دارای 330 میلیون کاربر فعال است که در سرتاسر دنیا از محصولات شیائومی استفاده می‌کنند. نام شرکت بر اساس نام ارزن در زبان چینی نام گذاری گردیده است. در پشت آن مفاهیمی همچون استقامت و تلاش برای رسیدن به هدف نهفته است.

استفاده از سیستم عامل اندروید و Mi

محیطی راحت‌ تر از اندروید برای کار کردن کاربران که امکان بهره بردن از موارد گوناگون گجت‌ ها در زمان‌ های مختلف را پدید می‌ آورد. از طرفی این شرکت به دنبال رسیدن به بالاتر بوده و خود را محدود یک کشور یا قاره نکرده است. این پویایی در قلب شرکت و در واحد تحقیق و توسعه شکل گرفته است و توانسته همواره نیازهای جدید را برای مخاطبان پیش بینی و با کالا مناسب پاسخگو باشد. این هندزفری نیز در این گروه قرار خواهد گرفت.

تولید همه نوع گجت هوشمند

صرفاً این کمپانی تولید گجت ندارد و در حوزه گوشی نیز ورود پیدا کرده که با استقبال روبرو شده است. اگر کالایی با تکنولوژی روز و پاسخگو به نیاز های گوناگون خود می‌ خواهید، چنین شرکتی قطعاً نفر اول خواهد بود. در همه جا جهان در دسترس بودن اولویت است.

کمینه

منبع: قاب گوشی شیائومی





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: